Vi se nalazite: Moja Rijeka Vaše mišljenje ZABICA CENTRAL STATION (medjugradska, prigradska i gradska),

ZABICA CENTRAL STATION (medjugradska, prigradska i gradska),

Datum objave: 05.10.2012. 12:20

IN PROGRESS
Updated witn new tags 20. 02. 2016

Ovo misljenje je potaknuto izvrsnom tuzibabom Artemis u vezi strahovite guzve kod kupovine mjesecnih pokaznih karata na salterima autotroleja...
Da pojacam malo Tihi pucanj .... ispaljen u Rjecku glupost. Autotrolej bjezi od pravednog sistema placanja odvozenog, a ne pausalnog, ko vrag od tamjana. Zasto? Pa zato sto 90 % putnika ne koristi niti 50 % placenih mogucih kilometara ... kako ? Pa koliko nas sa Kantride Zameta, krnjeva ili Vezice Trsata i pecina produzuje svojom placenom mogucom voznjom na drugu stranu grada...10 % ? Glavno da se deklarira dugacka linija na osnovu koje se onda opravdava visoka pausalna cjena svih vrsta karata..Vrlo lukava i perfidna igra Autotroleja sa svima nama . Zato nema pomaka svih ovih godina.
Usput ... koristim priliku da predlozim CENTRALNU GRADSKU STANICU za sve linije autotroleja. Recimo na Delti, gdje je nakon otvaranja D 404 postojeca prigradska stanica dobila pistup sa svih strana, nakon jednostavne i neophodne preregulacije istocnih gradskih linija preko Rotora Delta
kao nova natkrivena centralna gradska stanica.
Tako bi se pored boljeg i jednostavnijeg planiranja (racionalnog odrzavanja) linija dokinula nekontrolirana mogucnost svercanja. nebi bilo razloga na zadnja vrata ulaziti u autobus koji se vraca.
Tako racionalizirana organizacija (ustede na gorivu, odrzavanju i voznom parku) i barem 99% na uspjesnost naplate po realnio prijedjenim kilometrima, (ulazno - izlazni registratori ). veliko povecanje upotrebe gradskog prijevoza od strane gradjana zbog svega navedenog, a ne recimo 50 % uspjesno, pausalno kao do sad, bi omogucila da takva karta bude i znacajno jeftinija, pa bi tako manje zalili za starim dobrim svercerskim danima.
Zasto se harmonika sa Srdoca mora penjati na Trsat, umjesto da se sa delte odmah vrati natrag. oni koji produzuju tako ce (pod natkrivenim peronom) presjesti u neki drugi recimo mini bus.. za Trsat.
Ova Gradska centralna stanica mi se cini cak vaznija... puno vaznija od one medjugradske sto se zahuktava na zabici.
Zato bi bilo najbolje vidjeti moze li se na tom istom prostoru Zabice , prema zeljeznickoj stanici, trasirati i ovaj rijecki u punom smislu Central station dok je jos u fazi planiranja, kako bi se Delta oslobodila autobusnih perona, i objedinilo na jednom mjestu pristajanje svih gradskih i medjugradskih linija.
Predvidjeni spoj Trga Zabice i Mlake odnosno D-403 vijaduktom (umjesto podvoznjakom) preko zelj. kolodvora i jos jedan prelaz sa parkinka zelj. kolodvora na depo autobusnog kolodvora dopunit ce potpuno mogucnost kolnickog pristupa ovom zahtjevnom "kvartu" sa svih strana.
U svakom slucaju Rijeka ima jedinstvenu priliku i obavezu rjesiti Zeljeznicku, Autobusnu "medjugradsku", "gradsku" i "prigradsku" autobusnu stanicu, te putnicku luku, heliodrom, i pristaniste za hidroavion (lucki akvatorij) prakticki pod istim krovom na prostoru izmedju Zelj. stanice, podvoznjaka,prosiren
og trga Zabice i luke.

16. 02. 2014.
Redovitim pracenjem i danasnjim obilaskom terena te nedavnim iskustvom sa ostalih rjeckih "zarista" "nevidjenih" najavljenih ulaganja u rijecki prometni pravac, dosao sam do sljedecega :
Cijela ova prica oko novog autobusnog kolodvora-garaze u Rijeci je megalomanska, nepotrebna i besmislena ako usvojimo ova povrsna zapazanja:
Totalno promašeno prometno Rješenje Trga Žabice i dvosmjerna Riva i Adamićeve onemogućilo je izlaz autobusa na trg Žabica što je ovaj projekt Auutobusnog kolodvoera učinilo megalomanskim i besmislenim (neizvedivim) otjeravši ga na kat ...
Postojeca dva skladista na lokaciji zapadne Zabice su u odlicnom stanju i podesna za adaptaciju, konzervaciju ili prenamjenu. Rusiti ova skladista bi mogli usporediti sa rusenjem skladista 33 ili Metropolisa ... sto se vjerojatno nebi dozvolilo nikada. Pa to su jos uvijek, iako nedostupne, najreprezentativnije rijecke gradjevine
Juzno skladiste tako postaje zgrada autobusnog kolodvora oko koje se sa jedne i druge strane pod originalne nastresnice postavlja cak 36 perona medjugradskog I PRIGRADSKOG saobracaja odnosno pomorskog - željezničko - cestovnog terminala u strogome centru grada kakvog nema Amerika :)))
Na zajednickom krovu - terasi cijelog ovog komplexa je vjerujem moguce dobiti parking optimalnog kapaciteta ili šetnicu kao na krovu Towera ... a u prizemlju sve moguce sadrzaje jednog svjetskog central stationa.
Poslovni prostori na katovima oba skladista se adaptiraju i useljavaju prema potrebama trzista

Prilazi sa svih strana i trg Zabica su sovime potpuno rjeseni u danasnjem rezimu jednosmjernih ulica užeg centra grada.
Čekaju se samo rotori i spasonosni Tunel Podgrad Vidi tag Zabica ,

Tagovi:
Sviđa se korisniku:

Ukupno <3: 2